Bortsprungen häst.


Vaknade typ vid halv 11 idag. Sen bestämde jag och Rebecka oss för att åka upp till stallet och TOLKA med Dolittle (hästen på bilden), så vi tog på honom en sele osv. Satte fast en BOB efter hästen och precis när jag satte mig på BOB'en så blev han självklart LIVRÄDD och börja skena iväg, jag hann rulla av men bob'en satt fortfarande fast bakom hästen, men den åkte av för han sprang så jävla fort och var helt galen, jag och Rebeckas kunde inte precis springa efter för han var helt borta, så vi sprang till stallet å kolla om han var där. Men NEJ. Så vi fick ta varsin Travhäst och börja rida och leta, det var inte skojj, men sen hittade vi honom efter en lång stund:( han hade fått näsblod och blodigt öga.. stackars liten:(<3

Kommentarer
Postat av: Becka

usch det var faktiskt sjukt hemskt.. :/

2009-12-20 @ 18:51:57
Postat av: Anonym

Vem är det som äger hästen? (:

2009-12-31 @ 13:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0