lång text


   

Jag vill också kunna skriva en lång och djup text, som ingen orkar att läsa ändå. Där jag berättar om alla mina känslor, och om hur jag egentligen mår. Där jag skriver alla mina onödiga tankar om allt och ingenting. Där jag berättar om alla mina hemligheter, som ingen egentligen förstår. Berättar om vem jag älskar, och om min hemliga kärlek. Om vad jag har gjort och inte gjort. Där allting bara blir enenda röra, så ingen förstår min text, och syftet med allt det jag skriver. Där jag bara skriver på och på, tills alla i slutet bara får ett ryck på mig och tycker att det va den mest onödiga text dom någonsin läst. Jag vill kunna skriva en djup text om mina inenrsta tankar. Där jag har blivit sårad alldeles för många gånger.Vill kunna skriva massa fina dikter, då alla blir helt galet kär i domsom jag skriver. Jag vill kunna så himla mycket saker. Jag vill så mycket saker, men som jag aldrig kommer kunna. Jag vill berätta för dig att jag inte vet vad jag känner för dig, jag vill kunna berätta för mina vänner att jag älskar er! Men vet inte hur jag ska kunna säga det. Jag vill kunna säga att jag egentligen mår dåligt, och att jag faktiskt gör det, och att det beror på alla små saker, som går för fort. Jagvillkunna allt! Men allt jag vill är att kunna skriva en fin djup lång text som ändå ingen

läser.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Söt du är. <3

2009-12-31 @ 12:51:24
URL: http://matildajarback.blogspot.com/
Postat av: elfstrand

fin:)

2010-01-02 @ 16:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0