HISSA & DISSA?

DET VÄRSTA JAG VET..

Jo jag är ju inte så jäkla bra på det dära med att skriva långa texter, men får väl försöka bättra mig på det, men en sak har jag väldigt svårt med, det är att jag väldigt lätt glömmer av saker. Tex. om någon säger saker till mig.. eller om vi typ har inlämningar i skolan osv.. Nästan varje dag får jag göra "anteckningar" i min mobil för att komma ihåg saker och ting, Ibland är det hur jobbigt som helst för ja kan glömma av väldigt viktiga saker, som att till exempel lova massa personer saker och sedan glömma av det och lova någon annan något... för bland det värsta jag själv vet är när folk lovar mig saker men sedan "glömmer av" det. Och det är precis vad jag själv brukar göra :/

DET BÄSTA JAG VET..

är ju typ när man är arg eller ledsen över nåt, så brukar ja åka ut och rida i skogen, hur mysigt som helst.. man glömmer verkligen bort allt det jobbiga.. på något sätt så känns det som om hästen också förstår när man inte är glad. Jag bråkar rätt ofta med min mamma och då är det hur skönt som helst att bara åka hemifrån och rida eller typ vara med mina underbara vänner..;)


Kommentarer
Postat av: becka

att rida kan va sjuuukt avkopplande (:

2010-01-03 @ 22:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0