sant eller inte?

Jag tittade lite på mathildas blogg och snodde en text där ifrån som ja ville lägga upp här, ja tycker att hon har lite rätt i det hon säger, men jag vet inte riktigt.. säg vad ni själva tycker Detta är iallafall vad hon har skrivit:

"Bara dumma utan känslor?

Jag vet inte, men det känns som om människor inte kan ta blondiner seriöst.
Sen jag blev blond, har jag märkt att allt har förändrats. Ingen tar mig seriöst längre. Det är precis som om att när man är blondin får man automatiskt en fjortisstämpel och killarna tror att dom kan leka med ens känslor precis hur som helst. Det är precis som om alla tror att blondiner inte har känslor dom också. Att dom bara är dumma och går att lura hur som helst. Jag vet inte, men jag tror att det hänger lite på hårfärgen. Faktiskt. Har jag inte lite rätt?

Jag gillar blonthår, så jag kommer fortsätta ha det.
Jag önskar bara att folk kunde ta blondiner lite seriösare."

http://mathildalaarsson.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ahyeah, visst har jag rätt i det?

Helt sjukt att det kan vara så bara för att man har en annan hårfärg.

2010-01-06 @ 19:50:20
URL: http://mathildalaarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0